BesoHollywood = A Kiss From Eva

Ska man kanske strunta i skolan idag och åka till U.S.A istället? nej kanske inte, men ni kan! Om ni åker förbi Hollywood den närmaste tiden så tycker jag ni ska besöka Eva longorias egna restaurang Beso (betyder kyss). Det är tillsammans med kändiskocken Todd English som Beso har uppstått och maten har en latinsk approach samtidigt som det liknar ett amerikanskt "steakhouse" och de satsar på naturligt föda djur och fräsha läckerheter från havet. Det låter verkligen härligt och jag skulle inte vänta med att smaka "Eva's Avocado Guacamole, crispy tortilla chips" eller "chocolate fudge cake, cinnamon ice cream and crème fraiche". Det låter underbart gott! Om man kollar på hemsidan ser det också fantastiskt fint ut! Den dagen jag har vägarna förbi 6350 Hollywood Boulevard, då ska jag stanna till!


                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0