Julefrid

Åh jag är hemskt ledsen för dålig uppdatering de senaste dagarna! Men julen är verkligen en högtid då man kopplar av och varken hinner eller orka göra så mycket! Men nu är det slut på rasten utan nu börjar bakandet igen. Just nu blir det Irish Coffe med hela släkten och sedan annandagsmiddag med glace au four till efterrätt så det blir sockerkaksbak till det snart! Här är lite bilder på vårt härliga julbord. Vi gör nästan allt själva och jag står för sötsakerna och revbensspjällen, mina revbensspjäll är grymma!

Nu blev det något knas, frukostbordet kom först men så här såg vår julfrukost ut! Gott bröd från Tomtebageriet i Stockholm, och sedan massa annat mumsigt. Blanda annat mina saffransbiscottis!


Och här är en väldigt upplyst bild av en väldigt liten bit av vårt julbord!


Och här är den berömda saffranskakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0