Madeleine På Elle's Omslag

              
Nyaste Elle kom i min brevlåda och vackra Madeleine Bernadotte pryder omslaget. Så snygg, så classy och så har jag ena armbandet som hon har på bilden. Det kommer från Childhood och jag har köpt det på Pärlshopen i Sturegallerian här i Stockholm. I tidningen fanns det en lång intervju med prinsessan och jag kan lova att det var mycket intressant läsning! Kul att få följa med henne på jobbet och i vardagen! Jag tror nog att detta nummer kommer försvinna från tidningshyllorna illa kvickt så skynda att köpa nya numret av elle!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Kunde man köpa childhoodarmbandet STYCKVIS på Pärlshopen? Hur mycket kostade den isf?



PS.

Älskar din blogg :D

2009-12-20 @ 18:38:30
Postat av: Kalle

Kunde man köpa childhoodarmbandet STYCKVIS? Hur mycket kostade den isf?



PS.

Älskar din blogg :D

2009-12-20 @ 18:39:44
Postat av: Bakfia

Ja jag köpte det styckvis men det var ett bra tag sedan så jag kommer inte ihåg hur mycket det kostade tyvärr! Åh tack så mycket, det värmer!

2009-12-20 @ 21:59:46
URL: http://bakfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0