25 Dagar Kvar Till Jul!

                   
                 
                
Idag är det 25 dagar kvar till Julafton! Helt sjukt hur snabbt tiden går! Snart sitter man där på julaftonsmorgonen och tittar på den upplysta granen med en kopp te, åh, längtar!  Detta gör att denna måndag känns lite lättare, kan även ha något att göra med att Helgen var supermysig och avkopplande. På lördag förmiddag var det liten sovmorgon sedan en runda på stan för julklappar. I år är vi ute i god tid och det gör det hela mycket roligare. Vi gick på biblioteksgatan och tittade på de vackra jul-ljusen och tog sedan en sväng förbi NK bokavdelning varpå jag klart offentliggjorde att jag önskade mig Anna och Fanny Bergenströms nya dessertbok. Sedan blev det en snabb lunch på NK Korv och Glass och sedan snabbt hem med alla klappar. En timma senare var det biodags med kompisarna och det blev New Moon. Sedan var det hemlagad pizza och kolapaj hos mig med mycket tjejsnack. På söndagen var det lugnt och sedan glögg.  En underbar helg, sånt lever man på länge...

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Älskar allt julpynt ute :D

2009-11-30 @ 12:28:25
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Karin

"samma bild" som jag hade från mina helgbilder.. såg du dom?:)



nee vad jobbigt, så jobbigt för mig bara som inte kan sköta mitt jobb, har ju som sagt allt jobb, mail o.s..v i datorn och många deadlines innan jul nu.. suck

2009-11-30 @ 12:39:50
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

USCH sånt är också hemskt!!! fyyyy!... själv skulle jag behöva komma igång med nyhetsbrev som snart ska skickas ut och jag kan inte ens lära mig programmet hahha, och bara JAG som ska lära mig det, stress..

2009-11-30 @ 13:01:12
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0