Sötsaker & Baktillbehör

   
Jag har hittat värdldens bästa hemsida med bakverk och godis, all american! På grays hittar du allt du önskar, från Hershey's choklad till fantastisk frosting! Tyvärr har de ingen egen butik men däremot the english shop i söderhallarna är en av återförsäljarna! Det blir en trip dit i helgen! (sedan vill jag bara säga att jag vet att det blir lite bak-inlägg under vardagarna, tyvärr hinner jag inte så mkt p.g.a skola men om ni hänger mer till helgerna så får ni se på andra bullar! ha en trevlig tisdag!)

Kommentarer
Postat av: emelie

ÅÅh jag som absolut älskar hersheys! åh vad glad jag blir :D:D

2009-11-15 @ 22:45:17
URL: http://emlu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0