It's A Sensation!

             
Haffade nya Marabou Chokladen idag! Äter inte jättemycket choklad men så fort det är en ny smak eller sort ute så känner jag ett starkt behov av att pröva! Det var alltså med höga förväntningar jag köpte dessa och gick hemåt. Men så fel jag hade, yoghurt rasberry var verkligen inte min grej! Hela yoghurt/hallon grejen ihop med choklad kändes konstgjord och ... ja, konstig. Men tofee walnut däremot! Vilken höjdare! I min mening ska man inte försöka göra choklad nyttigare med hjälp av hallon och youhurt. Choklad är och kommer alltid att vara härligt onyttig!

Kommentarer
Postat av: alex

jag säger bara... mums! jag smakade den med nötsmak och den var riktigt smarrig! sebbe testade den med bär and he liked it too <3

2009-10-15 @ 15:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0