Kanelbullens dag!

Jag väntar med spänning tills typ "prinssestårtans dag" kommer bli en folkfest! Det finns en dag för allt med kanelbullens dag är nog den godaste! Det blev firande med goda kanelbullar till frukost från Tomtebageriet och firandets fortsatte med härliga kanelbullar på wienerkonditoriet. Hade planer att ta mig till Saturnus men insåg att det nog skulle vara folkrusning där så jag struntade i det! När jag var mindre var det alltid bullbak på den här dagen, med åren har vi blivit latare. Nu är jag inne på min tredje bulle och en kopp te för att sätta mig med marknadsekonomi. bästa plugg-maten! Har ni förresten prövat att göra bullar med annorlunda fyllningar? Blåbärsfyllning är gott men ha då mycket fyllning och lite mer smör i degen. Annars blir bullarna lät torra!

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0