Konsten att få till den perfekta blandningen!

Snart kommer A förbi och då blir det Desperate och godis! Lösgodiset är inhandlat på karlafrukt på Östermalm. Kanske inte den billigaste butiken men de har alltid så fräscht och gott godis så jag dras dit ändå! Men konsten är att få till den där pefekta blandningen. Sött, surt, salt, choklad? Vilka är era favoriter? För mig blir det ofta salt, men stora nappar är en favorit. Choklad är jag tyvärr lite allergisk emot så det går bort men under mina choklad ätande barndomsår så fanns det bara en favorit, Marabou! Vanlig mjölkchoklad, ingen mörk eller med nötter i. Varför ska man krångla till det? Mjölkchocklad är kanske inte något för chokladsnobbar men efter att ha prövat en kopp varm choklad av 80% choklad så håller jag mig till mjlölkisen. Den är alltid bombsäker.


                                        
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0