Köp Rosa!

Oktober månad= Rosa Månad! Bröstcancer fonden, Rosa Bandet uppmärksammar en hemska sjukdom som många däremot överlever! För att stödja den viktiga forskningen så uppmanar jag alla att "GO PINK" i Oktober! det behöver inte vara att köpa en pin. Det finns många fler roliga sätt att stödja!
Ägg tillexempel! Jag äter dem kokta varje morgon på en rostad skiva bröd! Går åt hela tiden!


Mavala gör fina nagellack! En ljusrosa färg är alltid snyggt! Jag ska köpa upp mig!



Till frukost gäller min helmagade mûsli men för dem som gillar kelloggs flingor tycker jag absolut att man ska löpa dessa!

Och hörrni, allt blir ju faktiskt roligare och fina när det är rosa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0