Kryddorna tar över!

               
En av de bästa sakerna med att ha en blogg om mat och bak är ju att man måste smaka allt nytt! Idag tar kryddorna över, bokstavligen! Både härliga Ballerina och Marabou har fått julkryddor insprängda i sig! En med bra resultat, en annan med ett sämre. Ballerinorna var faktiskt riktigt goda med pepparkaks smak. Det känns lite konstigt när krämig choklad kommer helt plötsligt på tungan men det funkar! Kan man mixa pepparkakor med mögelost (som för övrigt är BÄST till glöggen) så kan man tydligen mixa choklad och pepparkaka oxå. Det konstiga är däremot att Maraboun inte blir lika god. Det känns konstigt med kryddorna i chokladen! Nej jag håller mig till vanliga Marabou, den kan man lita på!

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Haha, jo jag såg det. Men akn ändå inte förstå hur man kan lägga en massa pengar på mat. Finns lixom inte i min värld ;)

2009-10-22 @ 17:03:42
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0