Ögongodis!

Ok. så här ligger det till. Vi brukar inte tråna efter killar i tidningarna. Typ. aldrig! men när man ser den här framsidan så kan man ju inte göra mycket annat än att drägla...eh förlåt, jag menar tycka att livet är bra orättvis att man inte har en egen exakt likadan kopia av Taylor Lautner i garderoben!
Min kompis Emma och jag sammanfattar det hela ganska bra i ett sms-samtal vi hade häromdagen.

Jag: Herregud, har du sett "teenvogue´s" nya framsida! Jag dööör!<3
Emma: Jaaaaaaag veeeeet!!!!!:D Han e såååå snyyygg!!!Jag har inga pengar!!!!:( Får råna tidningen!!!! Det är ju en fråga om liv och död!!!!<3

Ja, för den som undrar, vi är inga fjortistjejer. Vi är 17 år och helt normala. Fast vi blir ganska så onormala när en sådan här framsida dimper ner i våra händer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm. puss pa.

2009-10-08 @ 14:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0