I'm Back!

Nu så, då var sommarjobbet över. Sorgligt och skönt på samma gång. Nu ska det bli baka av, inte för att jag inte har bakat något under de senaste veckorna, men nu ska det bloggas om det också! Hoppas ni har haft ett härligt Juli och börjar längta lite till hösten. Jag är en höstmänniska, älskar hösten. Det är ju då man får klä sig i härliga koftor, baka riktigt maffiga kakor (jag orkar maffigare, kladdigare och sötare kakor på vintern och hösten, så är det bara) och dricka värmande drycker. Och så börjar ju skolan också och man träffar alla nära och kära igen. Kul! Hursomhelst, mitt första inlägg innehåller även en efterlysning.

Om DU var en av vinnarna på den senaste tävlingen här, där man kunde vinna marabou choklad, och inte har fått din vinst än. Maila mig då så ska vi lösa det!

Nej nu ska jag ut och lägga mig i solen innan den går imoln ihop med nya Elle. Oj vad jag gillar den tidningen och så fina omslag vi prenumeranter får! Imorgon kommer ett härligt recept upp på bloggen som jag använt mycket i sommar, kram på er!




Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Ja vad roligt att du är tillbaka i bloggvärlden!

2010-08-10 @ 17:11:18
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

härligt att du är tillbaka! :)

2010-08-11 @ 11:38:05
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0