Vinnaren av Kalasforms Bakformar är...

Selina med den härliga dröm cupcaken som skulle smaka så här:

Oj! Vilken kul tävling! Jag bara älskar att baka cupcakes! Eftersom körsbär och choklad är mina favoriter så skulle jag vilja att min dröm cupcake skulle vara en kladdig choklad muffin med bitar av vit choklad och körsbär. Toppadmed en cheesecake frosting och ett stort körsbär. Mums!
Det lät verkligen supergott Selina, som tack för inspirationen kommer Kalasformarna på posten! Din cupcake ska jag försöka förverkliga inom snar framtid!

Kommentarer
Postat av: Monika

Nu har jag gjort brownie cheesecake muffins!



Känner dock att jag bakat för mycket godsaker senaste dagarna, man äter ju hela tiden! =) Gött dock!

2010-02-23 @ 20:30:32
URL: http://kakabaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0