Afternoon Tea

                     
Finns det något bättre sätt att spendera Halloween på än med Afternoon Tea och Scones och en bra film!? Nej, trodde väl inte det! Idag dukade jag upp leilas Scones på verandan framför The Reader(superbra, måste ses!) . Jag har prövat på många sconesrecept men Leilas är en av mina absolutafavoriter! De bli härliga knapriga och inte för smuliga! Till det serverades det härliga marmelader, ostar, lemoncurd och honung/valnöts fyllda croissanter! Allt blev supergott, dock råkade jag bränna några croissanter i ugnen, men, men, även bakfia får väl göra fel! I croissanterna hade jag alltså honung och fint hackade valnötter, man kan även ta lite marabou, det blir super! Bara köp ett paket fördig croissant deg, lägg på fyllning och rulla ihop, sedan in i ugnen, supersmidigt! Ha en mysig(och läskig) Halloween!
       

Kommentarer
Postat av: Karin

Det såg himla gott ut, mysigt!

2009-11-01 @ 15:22:16
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh vad härligt och mums!

Postat av: Johanna

Oj men gud vad gott! Och The Reader såg jag för övrigt idag, bra, men inte riktigt min smak egentligen...

2009-11-03 @ 14:49:51
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0