Åh såååå Fin!

Idag har jag gått runt hela dagen på stan här i Stockholm och firat med alla andra Stockholmare! Så kul det är när något händer i staden, och vad kul för brudparet! Vi fick supersöta små PLOPP att mumsa på, så fina! Just därför att den här dagen blev lite speciell så blev det inte så mycket bloggande, just nu sitter jag klistrad framför teven och tänker inte missa en sekund av bröllopsmiddagen! Hursomhelst, jag tänkte i alla fall visa en väldigt fin sak som jag är alldeles kär i, nämligen denna fina kudde från Laura Ashley. Kudden är fylld med små söta Cupcakes och pryder nu min säng!

Jag önskar er en mysig kväll och så hörs vi imorgon!




Kommentarer
Postat av: Emma

Jättesöt kudde! :) Har sett såna där mini plopp, med text som "kram" osv på, super gulliga :)

2010-06-19 @ 20:56:34
URL: http://bakut.blogg.se/
Postat av: Juliana

Kudden var jättesöt. En lite fråga. Har du köpt den i Laura Ashley butiken och var i Stockholm ligger den såfall? Tack :)

2010-06-20 @ 22:31:23
URL: http://www.julianapersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0