Äppel Päppel Pajtävling på Rosendal

Ojojoj vad roligt. Bara namnet är ju fint! Äppelpäppel pajtävling på Rosendals Trädgård här på Djurgården i Stockholm tar plats Lördagen den 18 September och jag, Bakfia, kommer sitta i Juryn med andra kunniga pajälskare! Om DU vill vara med och tävla med din allra musigaste, saftigaste, godaste äppelpaj så rekommendarar jag att du går in på den här länken och anmäler dig! Inlämning av pajerna pågår mellan klockan 11-12 lördagen den 18 September och vinnaren koras kl 14:00 i stora växthuset. Jag hoppas det finns många bloggläsare därute som är sugna på att baka och jag kan säga på en gång att jag tycket det här ska bli otroligt roligt och ser fram emot det väldigt mycket! Om man däremot inte vill baka en paj och lämna in för bedömning finns det en massa andra roliga saker att göra i de fina trädgårdarna, b.la. utställningar och föredrag, kolla in programmet här!

Jag hoppas vi ses då!


 


Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Nämen vilken trevlig blogg jag hittar här! vilken inspiration du ger mig att baka! och grattis till sm titelen!



ha de gott

2010-09-21 @ 20:58:14
URL: http://maklarstudenterna.blogg.se/
Postat av: linn

va duktig du är tjejen!

2010-09-28 @ 18:21:47
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0