Egna Julkort

                  
Idag har jag gjort egna julkort till kompisarna, väldigt enkelt och roligt att få något personligt!  Jag använde mig av olika snören, lack, stämplar, stjärnor(klistermärken), sax, tejp, pennor och häftapparat! På detta här ovanför har tagit ett styvt papper, häftat på ett snöre och gjort en rosett.
                  
          På detta har jag gjort ungeför likadant, men klistrat på lite tomtar och stjärnor!
                  
Här har jag gjort två hål med hålslagaren och knytit ett band mellan. Sedan har jag använt mig av lack och en "god jul" stämpel. 
                 
                Här försökte jag efterlikna ett paket, gick väl inte sådär jättebra...
                 
               Här blev det mest klippa och klistra tekniken, mycket komplicerat (inte)!

Nästa år ska jag göra några rikigt fina på photoshop, så har jag i och för sig tänkt många år men, men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0