Lycka..

...är när man ser att nya numret av ELLE mat och vin har ramlat ner i bervlådan! hittade många favoriter, som vanligt...



Den första är den grillade olivpolentan. Polenta är även smaskens med lamm och gremolata! Kanske man av sluta middagen med den här




Chokladkakor med vitchoklad och polkagrisar!

Just nu snurrar rummet runt i många cirklar. Har läst ögonen ur mig i samhällsboken! Ekonomiprov på tisdag. Ekonomi är inte mitt ämne... Däremot får jag se framemot en trevlig kväll! Ska till Topshop i Gallerian för ett event för ELLE-läsare! Coola Cia Jansson ska hålla en liten föreläsning. Mycket spännande!

Hursomhelst, UT och köp nya ELLE mat och vin! Ger mig alltid så mycket inspiration och sug efter sötsaker. Alltså inget tips för bantaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0