Nya Marabou Crisp'it

Idag köpte jag Marabous nya choklad "Crisp'it" på väg hem från skolan. Kan verkligen ge den högsta betyg, så himla god. Det är mjölkchoklad med karamelliserade kexkulor i, påminner lite om Marabou Digistive som jag tycker mycket om. Den "krakar och brakar" härligt när man tuggar på den vilket kan vara lite roligt! Det positiva med den är att den är liten så man får inte lika dåligt samvete när man har ätit hela som man får när man äter en stor. Hursomhelst, mycket lyckad smakupplevelse må jag säga, ut och köp till lördagsgodiset!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja den var god men den var väldigt lik "amigo" tycker jag... bara olika form på själva crunchet, haha

2009-10-09 @ 21:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0