Vego Pasta!



 

Här är kvällens måltid! Pasta vegetarisk! Mycket god och lyckat experiment! Jag köper "mezza luna" från ICA och kokar upp. Under tiden steker jag skurna morötter, skuren rödkål och skuren vitkål i fina bitar och steker tills de blir mjuka. Jag kryddar med lite salt och citron peppar. Sedan sköljer jag pastan och blandar den med lite olivolja, grönsakerna, hackade macadamianötter, honung och parmesan. Sedan är det bara att servera i värmda tallrikar, jag använder våra pastatallrikar. Garnera med lite parmesen, nötter och basilika! Superlätt och gott en vänlig vardag! Förresten, visst blir det vackra färger?


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på¨texterna jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni

2009-10-13 @ 19:05:29
URL: http://beloni.devote.se/
Postat av: June

Glad man blir av din blogg ! :)

2009-10-13 @ 19:48:23
Postat av: AMANDA FALK

Åh jag älskar macademia nötter, det där skulle vara nått för mig :D



2010-02-08 @ 21:00:33
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Måste bara fråga! Var är dina pastatallrika från?? I want!!

2010-04-10 @ 17:57:05
Postat av: Bakfia

sv: Lovisa! Vad kul att du tycker om dem! De är från mina föräldrars bröllop, de var en present till dem så jag vet tyvärr inte vad de är köpta men jag ska kolla upp det:)

2010-04-10 @ 20:12:46
URL: http://bakfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0