Vinnaren är...

Emelie som för tillfället har tävling i familjen om vem som kan hålla sig längst utan godis, Emelie, nu kommer du att förlora! Grattis Emelie till choklad och lakritsstängerna!

Lella: Jag är med o tävlar!:) Min mamma älskar lakrits och jag skulle ge dom till henne om jag vann:)
http://lella.blogg.se/2010/april/sotsakstavling.html
Kram!
Grattis Lella och hoppas din mamma tycker om godiset!

Vinnarna, maila mig era adresser så kommer ett paket på posten!

Tack så hemskt mycket till alla ni andra som tävlade, nästa vecka kommer det upp en ny tävling här på bloggen så missa inte att testa lyckan då!
Något ni inte heller ska missa är bloggen här på fredag då bästa Videobak har visning. Trevlig Onsdagskväll hörrni!

Kommentarer
Postat av: Lella - Nystartad BakBlogg

Nu gjorde du min helg:D Gud va förvånad jag blev när jag såg att mitt namn var inklistrat där..haha! Min mamma kommer älska godiset, jag är 100 % säker. Tack!:D

2010-04-29 @ 16:11:17
URL: http://lella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0