Tävling...Vinn Prenumeration På Härlig Mattidning!



Nu är det dags för Bakfias första tävling
som den här gången är ett samarbete med tidningen Matmagasinet!

Matmagasinet är alltid härligt inspirerande och ger bra och goda tips och recept var veckans alla dagar! En tidning som jag verkligen tycker passar alla, oavsett hur van man är vid att stå vid spisen!


Nu har du chansen att vinna en kvartalsprenumeration av Matmagasinet. Det enda du behöver göra är att svara på den här frågan:

Varför vill just du vinna prenumerationen? 

Tävligen avslutas på Söndag, alltså den 7/2. Kör hårt och Lycka Till!

Kommentarer
Postat av: Malin

Med en 1-åring hemma och det hektiska livet med heltidsjobb som rullat igång efter nyår, behövs inspiration på matfronten! Snabblagad mat och festlig mat som sätter guldkant, sådan inspiration behöver jag!

2010-02-02 @ 09:51:38
URL: http://albinsdag.blogg.se/
Postat av: Susanne

Mitt intresse för mat och bak är hur stort som helst. Har prenumererat på mat tidningar förrut,men tyvärr sätter plånboken stop.. Så det hade varit trevligt att få hem inspiration i brevlådan.



2010-02-02 @ 10:10:10
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Jenny.

Oj vart ska jag börja. ;0). Jag har tackvare bloggar som tex din fått upp ögonen för hur roligt matlagning och bakning kan vara. Det känns som om jag upptäckt en helt ny värld. Och jag skulle verkligen älska att få en tidning full av ideér hem i brevlådan, lite roligare än alla skolböcker som jag sitter med näsan i.

Kram Jenny.

2010-02-02 @ 11:42:31
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag vill vinna prenummerationen av Matmagasinet eftersom jag nu i flera år (10?) har prennumererat på en annan mattidning (Sveriges största?) och känner att det känns lite som om det börjar gå på rutin där. alltså, dags att prova en ny tidning som jag skulle kunna fastna för, bli inspirerad av och sedan förbli trogen :-)

2010-02-02 @ 14:11:17
Postat av: Emelie

Prenumerationen skulle passa som handen i handsken för mig! Jag älskar att laga mat, läsa recept och baka. Men numera har jag sällan tid det då vi har tvillingar på 9 månader som far runt här hemma. Vareviga dag ställs frågan: "Vad ska vi äta idag?" Vi behöver inspiration, och snart kommer våra kids börja äta vår mat till middag och för mig är det viktigt med vällagad och bra mat. Jag har läst tidningen lite till och från och gillar den. Jag skulle bli superglad och tacksam om jag vann!

2010-02-02 @ 15:34:50
URL: http://emeliesamjolie.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker att Matmagasiner är den bästa mattidningen (min mamma har den). Jag inspireras ofta av många bra recept på nätet, men det är knepigt att följa om man inte har dator i närheten och ingen möjlighet till utskrift. En tidning skulle få mig att prova på nya recept oftare eftersom den kan placeras på mitt snygga kokboksställ :-)

2010-02-02 @ 16:02:37
URL: http://sarasally.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag tycker att tidningar är den allra bästa vardagslyxen, mattidningar i synnerhet :) En prenumeration med nummer som dimper ner på dörrmattan hade därför verkligen lyst upp min vardag!

2010-02-02 @ 17:02:53
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: stana

haha ja verkligen :P undra hur ofta jag hade varit där om jag hade haft bakverk (A)

2010-02-02 @ 17:05:27
URL: http://stana.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åh, varför skulle jag vilja vinna prenumerationen? Varför skulle jag inte vilja svarar jag, sötsaker, godsaker och mumsiga saker är precis vad jag älskar. Jag älskar att inspireras av recept som jag kan vända och vrida på till att passa just min smak. En oväntad och galen kombination av smaker som man ler av när man stoppar i munnen är mitt mål med matlagning och bakning. Varför inte piffa till vardagen lite extra?

Just precis det hade Matmagasinet kunna göra för mig - det där lilla extra.

2010-02-02 @ 17:09:44
URL: http://emiliaper.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag älskar mat. Verkligen. Älskar. Mat.

Jag älskar att äta mat, se på mat, läsa hundratals kokböcker och fantisera mig bort. Baka är bland det bästa jag vet.

Det enda problemet jag har är att min sambo också tycker om mat. Och han är så mycket bättre än mig på det. Så för att ta lite mer plats i köket, behöver jag lite hjälp på traven!

2010-02-02 @ 19:32:04
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh vilken rolig tävling =)

Jag skulle vilja vinna för att jag helt enkelt behöver tips och inspiration ty jag har kört fast i ett samma5rättervarjevecka-hjul.

2010-02-02 @ 21:05:25
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Loulas Kök

Åå jag vill så gärna vinna premunationen! Har aldrig läst tidningen och tycker det skulle vara kul med ny inspiration, ser riktigt mat och bakig ut. Läser jag samma tidning för länge sinar inspirationen, så JA det är dags för tidningsbyte! Sen har jag tre små barn och lite tid, så lite kul läsning i brevlådan är inte fel :)

2010-02-02 @ 21:23:41
URL: http://loulaskok.se
Postat av: Sofia

Vilken härlig tävling! Jag har just blivit student, och är i stort behov av inspiration till just vardagsmat. Studentlivet är hektiskt, och matlagning inte alltid av högsta prioritet ;) Därför skulle en tidning som Matmagasinet vara perfekt för att väcka lusten och motivera mig att ta mig tid till att laga riktig mat.

2010-02-02 @ 22:57:48
Postat av: Kalasgott

Vilken underbar tävling Sofia! Jag vill vinna tidningsprenumerationen för att jag älskar att äta mat, laga mat, bjuda på mat, tänka på mat och inte minst att läsa om mat!!

2010-02-02 @ 23:27:06
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh, jag ÄLSKAR matmagasinet. Varje gång jag är hemma i min barndomsstad hos min pojkväns föräldrar sträckläser jag alla deras tidningar som jag missat sedan jag sist var där. Som fattig student unnar man sig inte prenumerationer av lyxiga tidningar utan experimenterar själv istället, eller söker recept på internet eller i kokböcker. Inte ALLS lika inspirerande som svärföräldrarnas tidningar.. Tyvärr vill de ju behålla dem också och jag får nöja mig med att i bästa fall skriva av alt. memorera recept i huvudet.. Åh vad jag vill vinna det här!!!!!!! Mat är mitt liv!!!! :D

2010-02-03 @ 03:03:33
URL: http://jessicaberner.blogg.se/
Postat av: I Nadjas kök

Hej och tack för din kommentar i min matblogg. Självklart vill jag vara med och tävla. Varför jag vill vinna är...



MatMagasinet är en inspirerande tidning, full med bra recept för alla smaklökar. Har varit prenumerant tidigare och vill gärna bli det igen.



Hälsningar Nadja

2010-02-03 @ 10:54:00
URL: http://www.nadjaskitchen.se
Postat av: j

Jag har nu levt med anorexi i tre år och var innan denna tid väldigt glad i att vara med mamma i köket och hjälpa till. Vi hade roliga och nya maträtter ofta men detta försvann när anorexin kom in i huset. Både mitt och mammas självförtroende i köket är som borta. Mamma kan laga så mycket gott och jag vill bryta mig loss från denna hemska sjukdom. Jag märker att ny kraft från både min och min mammas sida ökar när jag t.ex köper hem en ny mattidning. Jag blir sugen på att testa det som finns att laga och då ökar mammas självförtroende och glädje i köket. Det kanske låter töntigt men denna tidning skulle verkligen hjälpa mig att våga och vilja äta för mat ÄR gott^^

Kram<3

2010-02-03 @ 19:26:50
URL: http://iin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0