Tävling...Vinn Kökstextilier!

Nu ska ni ta er en extra tit för denna tävling vill jag själv vinna! Ni har chansen att vinna superfina kökstextilier av märket Nyblom & Kollèns och den härliga butiken "Butik Stora Holm" spnsrar tävlingen med dem! Så, vill du finna härligt färggranna kökshandukar och grytvantar, då ska du göra så här:



För att ha chans att vinna: Kommentera i kommentarerna om varför du ska ha de här läckra textilierna!
För dubbel chans att vinna: Förutom att kommentera, länka till ett inlägg på din blogg där du berättar om tvlingen!

Tävlingen pågår till lördag den 15 maj, Lycka Till!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej , Jag och min bästa vän sitter alltid och kollar in nya recept att baka och hon älskar verkligen att baka och exprementera. Vi hittade då din blogg och hon gjorde bland annat dina choklad och cheesecake muffins och de blev så goda!!.

Nu såg jag den här tävlingen och tyckte att det skulle bli en perfekt överasking , Hon fyller år den 16 maj dagen efter tävlingen och då om jag skulle vinna det här till henne har jag hittat den perfekta presenten! <3.

2010-05-09 @ 17:02:30
Postat av: Josefin

Och det var då mitt bidrag! ;)

2010-05-09 @ 17:03:43
Postat av: Rebecca

Jag tycker att jag ska vinna för att jag är helt galet tokig i köksprylar! Jag samlar på dem och dessa ljuvliga sakerna skulle passa sååå bra in i mitt kök där jag kör rosa tema. :)

2010-05-09 @ 18:19:53
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv; Det var länge sen jag åt, kan tänka mig att det var gott (:

2010-05-09 @ 19:28:13
URL: http://gronaelefanter.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för kommentaren om cupcakesen mina :) Har precis börjat o har fått nippran på cupcakes!! :) Mysig blogg du har, den kommer jag följa! O rikitgt tjusigt förkläde du fyndat. Måste ja kolla in, köpte ett förkläde på ikea med cupcakes på häromdan :)

2010-05-09 @ 20:53:01
URL: http://katiinka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Och förresten, de e klart ja vill va med o tävla om de jättesöta kökstextilierna! Jag har precis kommit underfund med att baka är sååå roligt! Så jag skulle verkligen behöva lite fräscha o läckra textilier till köket mitt! :)

2010-05-09 @ 21:34:43
URL: http://katiinka.blogg.se/
Postat av: Karin

Som fattig student har man inte råd med saker som piffar upp vardagens arbete, att behöva tänka på varje köp man gör är det så roligt. Lite söta kökstextilier skulle göra underverk i mitt lilla kök och piffa upp den tråkiga befintliga färgen. Så ja, jag vill vinna!:) tack för en inspirerande blogg btw. (inget smör;))

2010-05-10 @ 07:10:53
Postat av: Kristin

Jag har redan en liten duk i detta fina mönstret så lite fler textiler i samma mönster hade passat bra hemma hos mig. Dessutom fyller jag år idag så en extra present hade inte varit fel!

Jag länkar från min blogg i högermenyn.

2010-05-10 @ 07:12:54
URL: http://sockerblomman.blogspot.com
Postat av: Pia

Jag är gärna med och deltar i tävlingen om dom söta textilierna.

Skulle vara kul med lite nytt, fräscht och färggrant i köket.

Hälsningar Pia

2010-05-12 @ 12:50:49
Postat av: Elin

Jag skulle tycka att det vore jättekul att vinna och de fina textilierna skulle förgylla mina bakstunder när jag passar på att fixa något gott då jag måste stanna hemma från jobbet med förkylda barn!

2010-05-13 @ 09:38:24
Postat av: AnnikaS

Jag vill så gärna ta chansen att vinna dessa superfina kökstextilier. De skulle passa så bra med dessa färgglada i mitt annars svart/vita kök!



Jag har länkat i sidebaren i min blogg.

2010-05-13 @ 12:33:48
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Jessica

Vilka fina kökstextilier! De hade passat bra i mitt kök. Mina har en tendens att bli smutsiga!

Kram Jessica

2010-05-13 @ 19:28:06
URL: http://nilssonjessica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0