Aktuellt Just Nu

Vaknade och tänkte: Åh vad skönt med Lördag, fem sekunder senare slog den hårda verkligheten ned:s
Frukost: Löskokt ägg på en rostad brödskiva. Frukt & Nöt-bröd med ost och leverpastej och te.
Dagens favoritplagg: Silkiga klänningen!
Humör: Det känns som om det kommer att hända något och känner mig en aningens suddig idag... Annars är det prima med mig!
Gjort: Gått i skolan (vad annars), gjort läxor, storhandlat inför söndag, skrivit ett argt sms och sedan ändrade mig och skrev tillbaka ett kärleksfullt sms.
Planer: Kortsikt, vad jag ska bjuda A på för middag imorgon. Långsikt: Söndag, Söndag, SÖNDAG!
Lunch: Skollunch, biffstroganos á la skolmat. Behövs det en bättre förklaring?
Läser: The Kite Runner (till skolan), den är verkligen super!
Bästa: Att jag har så fina vänner<3 och att jag inte halkade på en enda isfläck i morse!
Sämsta: Hade tunna strumpbyxor på mig i minusgrader och misstänker nu en seriös köldskada.
Middag:
Mammas älggryta med jasminris och sallad!
Väder: Äntligen kostade gud på sig att ta fram solen idag!
TV-program: Grey's Anatomy. Sitter bänkad varenda onsdag!
Kom-i-håg: Inte glömma att ta av mig linserna innan jag somnar!
Uppmanar: Att rösta i elles modetävling, Emma Fredwall Karlssons klänning är en favorit!

                  



                                          En suddig Bakfia idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0