Top Pics!

Jag har fått många frågor på senaste tiden vilket jag tycker är underbart roligt! Men, eftersom det är sista året på gymnasiet som jag går på så är det ganska mycket plugg som tar upp tid, men jag uppskattar verkligen era frågor! Här kommer några favoriter som det har frågats om, vilka bloggar jag läser, tidningar, bagerier som är bäst etc. Enjoy!

Bak-och Matbloggarnas Drottning måste ändå kanske vara underbara Tartelette! Bara namnet gör mig knäsvag. Den fina bloggen är otroligt inspirerande och väldigt proffsig. Om ni mot all förmodan inte har sett den, kolla in!
På Tomtebageriet på Östermalmsgatan i Stockholm får man godaste frukostbrödet! Supertrevliga bagare och missa inte de fantastiska saffransbullarna när julen närmar sig!
Lite mode ska vi kunna pressa in också, nämligen otroligt inspirerande Hanneli. Coolare tjej får man leta efter och snyggare bilder finns inte!
Elle Mat och Vin är en favorit bland mattidningar!
Likaså vanliga Elle är jag flitig prenumerant på!
Och en rolig fråga, var köper jag pizza i Stockholm. Haha, ja godaste pizzan har Lo Scudettos Osteria på Östermalm. Så goda och fräscha med lite annorlunda smaker.
Hoppas ni som frågade blev nöjda med svaren. Nu sitter jag på jobbet och har tagit med mig lite skorpor som jag bakade i helgen, kardemummaskorpor. Jag hoppas det blir populära!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur lägger man in rosa bandet på bloggen?

2010-10-19 @ 14:28:28
URL: http://picturethiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0