Men Hej På Er!

Inte visste jag att det fortfarande fanns en massa fina människor därute som besökte min blogg varje dag, fast jag inte gjort ett enda inlägg på ganska så länge. Chockad men glad blev jag när jag såg att jag fortfarande hade trogna läsare kvar. Kul! Så kanske ska jag göra ett inlägg? Ni kanske inte riktigt bryr er om mitt privatliv sådär men så kom jag på en händelse som skedde några veckor sedan. Jag var på väg från skolan när en tjej helt plötsligt frågade "Är det inte du som är Bakfia?" Jo svarade jag och blev så förvånad men samtidigt så himla glad. Tjejen förklarade att hon fortfarande, då och då besökte bloggen och att hon tyckte att jag hade gjort ett sådant himla bra jobb, som om du läser det här nu, tack! Du gjorde min dag! Och motiverade mig till att göra ett litet inlägg till! Kanske kommer det flera i framtiden, kanske till och med några recept igen, vi får se! Men, jag tänkte i alla fall uppdatera er som vill läsa om vad jag gör nu!
Just nu så läser jag min andra termin på Stockholms Universitet där jag läser en kandidatexamen i företagsekonomi med inriktning på marknadsföring och management. Marknadsföringsdelen är superrolig, ekonomin not so much! Jag vet i alla fall att jag inte ska bli revisor när jag blir stor, det är i alla fall något! Jag håller på och byta jobb, mitt drömjobb är det som jag har rott i land. Kunde inte varit stoltare! Och gladare! Ser så himla mycket fram emot våren just nu! Jag har även fått ett otroligt roligt erbjudande om en hemlig sak som jag inte kan säga så mycket om! Men jag kan säga att ett mail låg och väntade på mig i min bakfia-mail en dag och sedan dess har det varit det enda jag har tänkt på! Ni kommer märka vad det är jag menar snart. Håll tummarna för mig!
Ja, livet rullade på som vanligt efter att jag slutade blogga. Jag har dock inte bakat lika mycket, inte alls för att intresset inte finns där, enbart för att tiden inte finns som den gjorde förut! kunde ingen sagt till mig innan att Universitet för jobbigt!? Så ja, det var lite om mig just nu! Hur är det med er? är ni likna baksugna som förut? Skulle ni vilja se något recept då och då?
Ha nu en mysig början av våren hörrni!
Puss & Kram,
Er Bakfia
Bild tagen av Linn Dunvnäs till vår tidning Maräng Magazine tidigt förra våren!

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Kul att du är tillbaka (åtminstone lite grann). Några av dina recept ligger fortfarande som favoriter hemma hos oss :)

2012-03-12 @ 08:18:07
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: jasmin

ingen orsak =)kul att du kände dig mera motiverad =) hoppas dina studier går bra!

2012-09-02 @ 17:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0