Lyxa till det med en Frukost!

Om man vill så rekommenderar jag verkligen att en grå och mulen sommardag (vilket jag gissar inte kommer bli så svårt att ordna, svensk sommar...) kosta på sig att gå till ett mysigt hotell och äta en supergod hotellfrukost med allehanda mumsigheter att smaka! Jag och min Mamma var på trevliga Lydmar hotell här i Stockholm igår och åt allt möjligt gott. Lydmars frukost var verkligen att rekommendera! Nej, nu ska jag kasta mig ut i solen, snart är det midsommar och en hel del planering måste göras innan dess, t.ex. den viktiga frågan, vad ska det bli för midsommar tårta? Håll även ögonen öppna på bloggen i helgen då Linn kommer hit och vi ska börja arbeta, baka och fota på vårt 100p projekt. Ni som har följt bloggen ett tag vet kanske vad det är, ni fina läsare som är nya, information kommer i helgen...

 

 

Och glöm inte att tävla i Marabous och Bakfias tävling, den angörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Fredrik Larsson

ÅH! Förmodligen världens mest underbaraste frukost! :D

2010-06-23 @ 20:09:23
URL: http://fredlarsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

SOFIA DU HAR SOMMARLOV!!!!!!!! INTE 100 P PROJEKT NUUUU!!!!!!!!

2010-06-24 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0