Mina Favoriter För Hösten 2010

Nu helt plötsligt när jag skriver detta steg temperaturen upp till 18 grader så så kallt är det inte men när det nästan är Oktober månad så tycker jag man kan säga att det är höst ändå! Och på hösten så har man, enligt mig, chansen att göra en massa smaskiga saker, jag blir nämligen galet sugen på något gott när det blir kallare och mörkare. Så p.g.a. det och för att hälsa alla nya läsare välkomna så har jag en liten "best of" lista för hösten 2010 som jag hoppas ni alla kommer tycka om. Enjoy!




Smulmuffins med Rabarber, Mmmmm...



Superduper Megagod Brownie Cheesecake med Hallon



Chunky Monkey Super Kladdis



Våffelkalas med min Goda Hallon-och MangoChutney



Höstig Äppelpaj

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den där höstiga äppelpajen ser så grymt god ut! Jag blev verkligen sugen nu!

2010-09-27 @ 19:15:52
URL: http://emptypages.blogg.se/
Postat av: MariMiloCakeDesign

Äppelpaj ser fantastisk ut. Trode först att det är en cupcake.Fint blogg har du.

2010-09-27 @ 22:43:22
URL: http://marimilocakedesign.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0