Mina Favoriter Alla Kategorier

                 
Jag skrev för ett tag sedan om mina bästa bakböcker och nu tänkte jag skriva om mina bästa kokböcker, alla kategorier. Till att börja med har vi Anna och Fanny Bergenström. Några av böckerna de har skrivit är "Under Valnötsträdet" och "Kärlek, Oliver och Timjan", båda är helt underbara. Det finns inte bara god mat och fantastiska desserter och bakverk utan även massvis med inspiration! Den tredje boken uppifrån är det Leila Lindhom som har skrivit, "Guldkant på Vardagen" heter den. I den samlar hon massvis med fina recept om vardagsmat, festmat och efterrätter. Den räddar många vardagar, det gör även den sista boken. Den heter hemma hos Melker och är skriven av Melker Andersson, Även här finns det alltså gott om vardagsreceot men även inspiration för helgen då maten kan ta lite längre tid.
Hoppas ni fick lite "Vill-ha" känsla nu!

Kommentarer
Postat av: moa

gud vilken härlig blogg du har!! älskar att läsa goda recept :D

2009-11-03 @ 17:01:53
URL: http://moajuliaeklund.blogg.se/
Postat av: jessica

Älskar verkligen de två översta, har de med!!

2009-11-03 @ 20:06:03
URL: http://calmdowndear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0