Lördag=Bakdag

Lördag=Bakdag för mig! Helgen är den enda tiden på veckan som jag hinner ta mig tid att göra saker som man gillar. andra kanske läser en bok eller sover men jar bakar gärnet! Igår smygstartade vi med chokladkaka och idag blev det en favorit i repris, äppelkakan! så super god, min gör jag med en vanlig sockerkakssmet med lite mandelmassa i, steker äpplena i smör, kanel och råsocker, blandar allt och in ugnen! suppergott och ett hett tips är att ha i mycket mandelmassa, då smakar det smaskens!


Kommentarer
Postat av: Linn

Mmm...låter supergott. Kom på att jag måste tipsa dig om en grym sida. Antar att du redan har upptäckt den, om inte kolla in bakerella.com, sjukt inspererande. Pussar

2009-10-10 @ 16:47:31
Postat av: Mia

Låter ju super, får visst ta och bjuda hem mig på fika till er :-) Kram!

2009-10-10 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0