Era Frågor - Mina Svar

Hej!
Ska till Stockholm snart och undrar var din favorit restaurang, café och matbutik ligger?
/ Klara

- Oj vad svårt! Finns många favoriter här hemma. Men Café Saturnus  har galet goda, giganstiska bullar. Missa inte deras frukost som också är otroligt god. När det kommer till restauranger beror det lite på vad man vill äta men på Italiano på Nybrogatan äter man en god pasta, på East vid Stureplan äter man god sushi! Och matbutik. Ja, om man bara vill gå runt och få inspiration är ju Söderhallarna bra, eller Östermalmshallen. Där finns det mycket roligt att titta på! Annars gillar jag Brukas butiker, så många fina färger!
Vad lagar du snabbt ihop en vardag?

- Jag gör en enkel paj eller en snabb pasta med hemmagjord pesto jag har i kylen.
Hejsan, vad är ditt "Måste Ha" verktyg i köket?

- Bra knivar och måna bunkar i fina färger.
Vad gör du för något? Pluggar, Jobbar? Hälsningar Sofie

- Jag går i skolan här i Stockholm vid Jarlaplan. På fritiden dansar jag, lagar mycket mat och bakar samt är praktikant på en kommunikations byrå här i Stockholm samt provlagar recept för två mycket duktiga matskribenter!
Det var kul att se dina videobak. När kommer fler?

- Snart så. Är väldigt mycket som händer nu, men snart. jag lovar!
Vad kul med era frågor! Nu måste jag fortsätta jobba men om din fråga inte blev besvarad den här gången så blir den det snart!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Fast jag har ju en riktigt stor walk-in-closet - ett helt rum tillägnat bara mina kläder. Fast jag behöver köpa mer galjar.

2010-10-05 @ 11:13:18
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad dansar du för något? Vad går du för linje? (Går du på VRG Jarlaplan?) Bra blogg med jättefina bilder! Efterlyser lite glutenfria tips och recept! Skulle vilja ha ett bra recept på glutenfri morotskaka!



tack på förhand!



2010-10-05 @ 21:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0