Rosa Bandet Tävling i Samarbete Med Guldfynd!

Som ni förmodligen vet är Oktober månad rosa för att stödja bröstcancerforskningen. Jag har uppmärksammat detta genom att pynta min header med en banner för Rosa Bandet och nu gör jag det igen genom att låta er tävla om otroligt fina smycken från Guldfynd som ingår i deras Rosa Bandet kollektion. Smyckena är verkligen underbara! För varje smycke som säljs sätter Guldfynd in 10 kr till BRO, alltså stöder man verkligen bröstcancerfonden, och inte att glömma, Guldfynd har redan bidragit med mer än 5 miljoner kr till BRO så det bidrar verkligen till en god sak! Guldfynd sätter även in 10 kr för de smycken som tävlas ut hos mig vilket jag tycker är väldigt snällt! Så vad ska man då göra för att vinna ett av dessa smycken?



Om du har en blogg: Skriv en kort rad om tävlingen och om vad Guldfynd gör för rosa bandet. Länka ditt inlägg i mina kommentarer och skriv även vilket av smyckena du skulle vilja vinna och varför du är med och tävlar!
Om du inte har en blogg: Skriv i kommentarerna varför du är med och tävlar och vilket smycke du skulle vilja vinna!
Lätt som en plätt! Det finns tre armband, ett vitt, ett rosa eller ett flätat. Och glöm inte det fina halsbandet! Tävlingen pågår till och med 4 november då vinnarna presenteras! Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Frida

2010-10-27 @ 20:57:16
Postat av: Frida

Hej, jag tävlar gärna om det fina vita armbandet! Klart att bröstcancerforskningen ska stödjas, det är tokviktigt. Kram frida

2010-10-27 @ 20:59:05
Postat av: Hannah

Jag skulle vilja vinna halsbandet!

Tillsammans kan vi bekämpa bröstcancer!:)

Tack för en jätte jätte bra blogg! :D

Kram!

2010-10-28 @ 09:59:58
Postat av: julia

Hejsan sötnos! HUr är det med dig såhär en höstdag i oktober? <3

2010-10-28 @ 10:14:47
URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag vill självklart var med på tävlingen gillar halsbandet och det rosa armbandet !!



Jag har själv bekämpat mig igenom cancerns hårda väg .. och tycker det är underbart att som både guldfynd och många fler hjälper till för att kunna jobba vidare med denna hemska sjukdom !!



2010-10-28 @ 13:01:42
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jag skulle så gärna vilja vinna det rosa flätade armbandet. Jag skulle ge det till min mamma för att vissa min stora uppskattning till henne! Alla är vi värda att få lite lyx i vardagen. Och alla ska vi stöda Rosa Bandet och de som drabbas! Ha det jätte bra! Kram

2010-10-29 @ 17:52:58
Postat av: Git

Jag skulle vilja vinna halsbandet! Förlorade min mamma i bröscancer för 5 år sedan. Tänker på henne varje dag och saknar henne fortfarande. Stödjer alltid Rosa Bandet varje år!

2010-10-29 @ 19:24:18
Postat av: Tone

Har förlorat ett par vänner och har ett par vänner som just nu genomgår behandling i just bröstcancer och har också ett par vänner som gått igenom sjukdomen och är friska idag.

Om jag vinner så skulle nog halsbandet passa mig.

2010-10-31 @ 23:28:30
Postat av: Malin

Hej !

Självklart skulle jag vilja visa min uppskattning till alla som stödjer bröstcancer, flera i familj och släkt har drabbatt av både bröstcancer och prostatacancer, men hitills har vi alla övervunnit det. :) Så alla ni människor där ute; fortsätt skänk era pengar, en 10:a är inte mycket begärt för att vi ska få behålla våra nära och kära några år till. :)

Om jag inte skulle vinna det otroligt vackra halsbandet finns det fortfarande att köpa hos guldfynd ? Kram Malin

2010-11-04 @ 11:11:03
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: Evelina

Anledningen till varför jag vill vara med och tävla om denna vinst är inte minst för att jag ser själva symbolen som ett tecken på uppskattning och samhörighet för dem som stödjer bröstcancer, utan också för att jag med (ifall vinstlotten faller på mig) denna hängandes i ett smycke runt halsen kan visa att jag faktiskt också är en av dessa!

2010-11-04 @ 15:02:05
Postat av: Susanne

Vilken underbar tävling! Rosa bandet är något som jag verkligen tycker att vi alla ska stödja, för pengarna gör såå mycket! En tia som en hundralapp är guld värt! Super fina smycken och de blir så himla mycket snyggare när man vet vad intäkterna går till. Det rosa flätade vore ju så snyggt! Att stödja Rosa Bandet vore det snyggaste.

2010-11-04 @ 19:24:00
Postat av: Diana

Jag skulle vilja vinna nycklen, jag är stor stödjare av rosa bandet och den här nycklen har jag inte sett innan!!! Hade varit så fint att ha och man vet att den är för en mycket god sak som gör mycket gott!!!!

2010-11-04 @ 20:55:01
URL: http://cakeocupcakemani.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0