Idag har jag ätit Äppelpaj

Jag är så mätt, men så glad! Nyss hemkommen från Juryjobb på Rosendals trädgård där jag ihop med fyra andra kunniga paj-älskare bedömde äppelpajer i en stor tävling! Det som var roligt var att alla pajer faktiskt var väldigt olika, ingen var den andra lik! Trodde faktiskt inte att man kunde variera äppelpajer så mkt men det kunde man. Bilder kommer snart, jag lovar, men just nu har jag en annan grej att stå in nämligen, städa! Det kommer nämligen ett filmteam hem till mig på måndag och då kan det ju inte se ut hursomhelst här hemma! Som sagt, bilder kommer snart och hoppas alla har en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: David

Nu fattar jag... bloggen handlar om bakning.... trodde att det kanske var en metafor eller att "Bak Fia" var ett smeknamn :)

2010-09-19 @ 13:06:22
Postat av: Bakfia

haha, japp, det är bakning bloggen handlar om:)

2010-09-19 @ 17:16:01
URL: http://bakfia.blogg.se/
Postat av: David

:)

Hihihi

2010-09-19 @ 19:38:21
Postat av: Junitjej

SÅ gott med äppelpaj!

2010-09-20 @ 21:17:57
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0